Met ingang van de zomer 2010 is KPN de hoofdsponsor van de KNSB en daarmee de trotse partner van het schaatsen in Nederland. Schaatsen creëert saamhorigheid. Het verbindt mensen. KPN is net als vele Nederlanders schaatsliefhebber en wil zo veel mogelijk mensen betrekken bij het schaatsen. 

Door zich te verbinden aan het schaatsen wil KPN samen met de KNSB in de volle breedte verder bouwen aan de ontwikkeling van de schaatssport. KPN is daarom niet alleen sponsor van de disciplines langebaan- en marathonschaatsen, maar ondersteunt ook de schaatsactiviteiten voor de jeugd. Daarnaast is KPN sponsor van natuurijs waaronder de toerschaatstochten.

KPN is een toonaangevende leverancier van ICT-diensten. Met een breed scala aan producten en diensten bedienen we met verschillende merken een groot aantal diverse klantgroepen – in binnen- en buitenland. Van prepaid bellen in de VS, tot interactieve HD-televisie in Nederland.  Met onze dienstverlenging willen we schaatsend Nederland verbinden. 

Meer informatie op de website van KPN.