Croky

Ook deze winter is het bekende chipsmerk weer zichtbaar op de tijdelijke kunstijsbanen als partner in IJSTIJD!. Croky is een merk dat staat voor plezier en gezellig samenzijn. Deze merkwaarden sluiten dan ook goed aan bij het karakter van IJSTIJD!. Croky zorgt voor activatie onder meer met de Croky Challenge die wordt gereden op speciaal ontwikkelde ice-bikes. Het doel? Lachende gezichten op de ijsbaan. En ongetwijfeld ook ernaast (met dat heerlijke zakje chips)!                    Klik hier om te zien wanneer de Croky Challenge op de IJSTIJD! baan bij jou in de buurt langskomt.

Croky


KPN

Mede-initiatiefnemer van IJSTIJD! en hoofdsponsor van de KNSB, KPN, is wederom partner in IJSTIJD! met onder andere de KPN Junior Schaatsclub onder ambassadeurschap van Barbara de Loor. De KPN Junior Schaatsclub bezoekt alle IJSTIJD! banen om zoveel mogelijk basisschoolkinderen te laten kennismaken met schaatsen en enthousiast te maken om vaker te schaatsen. Bijvoorbeeld door een keer te gaan schaatsen op een 400-meter baan of een bezoek te brengen aan een KPN NK waar de top van de Nederlandse schaatsers aan meedoet. Houd schaatsen.nl/jeugd  in de gaten en zie waar de KPN Junior Schaatsclub langskomt in jouw buurt of meld je aan als fan van de KPN Junior Schaatsclub.

KPN Junior Schaatsclub

 

100% NL 

Heel Nederland schaatst met 100% NL, deze winter vind je 100% NL onder ander in Thialf als mediapartner van de KNSB maar natuurlijk ook op de ijsbanen bij jou in de buurt als mediapartner van IJSTIJD!.  De hele dag door hoor je de unieke mix van de beste muziek van Nederlandse bodem met hits van onder andere Anouk, Nielson, Jan Smit, Marco Borsato en Kensington! Je hoeft je favoriete radiostation dus ook op het ijs niet te missen! 100% Schaatsplezier!

 

Benieuwd welke kansen IJSTIJD! biedt voor merkactivatie en relatiemarketing? Neem dan contact op met Anouk Kuiper via a.kuiper@knsb.nl of 088-489 2000.