Een mooie kans voor uw organisatie of merk!

Heel Nederland schaatst

In Nederland leer je fietsen, zwemmen en... schaatsen. Bijna iedereen heeft wel een keer op het ijs gestaan. Schaatsen is groot in Nederland. We kijken er graag naar en we doen het graag zelf. 

• Frequente schaatsers & skaters: 1.500.000
• Schaatsers op natuurijs: 5.000.000
• Schaatsliefhebbers: 6.000.000
• Schaatsgeïnteresseerden: 10.000.000

Schaatsen.nl heeft
• 1.4 miljoen unieke bezoekers
• Totaal ruim 24.000.000 views
• Tweede scherm ruim 100.000 bezoekers
• Ruim 80.000 geregistreerde fans in database
• In een winter met natuurijs 500.000 extra bezoeken en ruim 2,5 miljoen extra pageviews

Uw organisatie of merk associëren met schaatsen

Er zijn vele mogelijkheden om uw organisatie of merk te koppelen aan het schaatsen. Denk aan een bezoek aan Thialf met zakelijke contacten. Of aan de associatiemogelijkheden om uw organisatie of merk onder de aandacht van de schaatsliefhebbers te brengen. Dat kan via onze media en promotiemogelijkheden. Denk aan een boardingpakket, banners op schaatsen.nl of een volledige branded content-campagne. Alle online activatiemogelijkheden op schaatsen.nl staan weergegeven in ons presentatiedocument.

Ook een partnership is mogelijk; variërend van sponsoring van een merkenteam of ondersteunen van sportparticipatie, en een hoofdsponsorschap van één van onze disciplines.

Wilt u meer weten?

Wilt u meer weten over commerciële mogelijkheden op Schaatsen.nl neemt u dan contact op met Performgroup. salesnl@performgroup.com

Wanneer u geïnteresseerd bent in een bredere activering binnen het schaatsen, neemt u dan contact op met de commerciële afdeling van de KNSB op het telefoonnummer 088-489-2000

Hoofdsponsor KPN

Met ingang van de zomer 2010 is KPN de hoofdsponsor van de KNSB en daarmee de trotse partner van het schaatsen in Nederland. Schaatsen creëert saamhorigheid. Het verbindt mensen. KPN is net als vele Nederlanders schaatsliefhebber en wil zo veel mogelijk mensen betrekken bij het schaatsen.

Door zich te verbinden aan het schaatsen wil KPN samen met de KNSB in de volle breedte verder bouwen aan de ontwikkeling van de schaatssport. KPN is daarom niet alleen sponsor van de disciplines langebaan- en marathonschaatsen, maar ondersteunt ook de schaatsactiviteiten voor de jeugd. Daarnaast is KPN sponsor van natuurijs waaronder de toerschaatstochten.

KPN is een toonaangevende leverancier van ICT-diensten. Met een breed scala aan producten en diensten bedienen we met verschillende merken een groot aantal diverse klantgroepen – in binnen- en buitenland. Van prepaid bellen in de VS, tot interactieve HD-televisie in Nederland.  Met onze dienstverlenging willen we schaatsend Nederland verbinden. 

Meer informatie op website

Mediapartners

Supplier sportvoeding

PowerBar is uitgegroeid tot een van werelds grootste sportvoedingsaanbieders met een kwalitatief hoogwaardig assortiment waarin zowel repen, gels, sportdranken als herstelproducten zijn gepositioneerd. PowerBar, inmiddels onderdeel van moederconcern Nestle, wordt gedistribueerd in meer dan 40 landen en is meer dan alleen maar sportvoeding voor duursporters.

Het merk PowerBar is een synoniem geworden voor voeding, energie en optimale prestatie. PowerBar en de KNSB hebben een meerjarige overeenkomst gesloten. PowerBar, wereldwijd bekend als partner van vele topatleten en grote sportevenementen, biedt een compleet assortiment sportvoeding voor elk type sporter. Alle PowerBar producten worden in nauwe samenwerking met wetenschappers, (top)sporters en actieve sporters ontwikkeld.

Meer informatie op website